Lite rikare

Lättförtjänta 500 kr! Då var det gjort. Det tog bara en och en halv timme att gå igenom Samfällighetens räkenskaper. Så nu är det bara revisionsberättelsen kvar. Och det är ju inte så märkvärdigt som  det låter. Allt kan man ju läsa om på nätet numera! :-) Jag hittade flera sidor med tips vad som ska stå i en sådan, så det var lätt att komma på en egen. Ska bara installera skrivaren till denna datorn och skriva ut en kopia och visa den förre revisorn, han har koll på hur den ska se ut hoppas jag! Han skulle egentligen varit med idag, men han var visst sjuk han med. Jag blev lite skraj först och tänkte att hur f*n ska vi klara detta utan honom, men det gick ju bra. Han och jag gjorde ju detta tillsammans förra året, så det var ju inte min första gång. Men man blir ju alltid lite osäker när man gör något alldeles själv för första gången så där. Nu är det dock ett helt år kvar till nästa gång. Förutsatt att jag blir invald igen då såklart. Jag är i allafall nominerad så..... De är ju lite bekväma i denna förening så ingen annan vill ju ta åt sig detta "ärofyllda" uppdrag! Jag ser det som en bra merit! Det ser bra ut i mitt CV med ett styrelseuppdrag! Det visar på lite ansvar, även om detta är ett av de lättaste uppgifterna i en styrelse.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Bra timlön!! =)

2008-03-09 @ 22:41:25

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0