Mätt och trött!

Alltså, shit pommes frites, vad trött jag är! Jag hade skitsvårt att somna igår kväll. Låg och funderade på jobbet, på hur jag skulle kunna möblera inne på mitt rum osv, osv... klockan blev väl runt två innan ögonen slog igen. Så dagen har varit minst sagt ansträngande. Att jag dessutom är proppmätt efter pizzeriabesöket, gör ju inte saken bättre! En tupplur hade inte varit helt fel nu kan jag lova! Men mina småttingar tyckte inte att det var någon bra idé!

Jag fick i alla fall reda på att jag blir inte fattig i april heller! Jag får full lön från Alstom då! Coolt! Då blir jag ju grymt rik! *fniss* Hmm... appropå det... jag har ju inte fått pengar från portvakten denna månad ju... Måste kolla upp det på måndag.

Tänkte att jag skulle ha städat undan lite ifall Tina kommer, men jag fan inte! Sååå hemskt ser det nog inte ut. ;-D

Tjingeling!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0