Men vaddå 20-40 minuter?

Vad är det för luskamsproffs som beräknar tiden till 20-40 minuter för att gå igenom ett huvud med löss?? Inte tog då bara 40 minuter för mig inte! Tror att det var minst 1½ timme vi höll på. Visserligen var vi tvugna att ta lite bensträckare emellanåt, och på slutet gick det ju lite fortare eftersom man kommit på tekniken. Men jag tror inte att jag kommer att komma under 40 minuter sedan heller. Hoppas kan man ju alltid göra, eftersom vi måste fortsätta kamma i minst två veckor till! Varje dag!!! Men en gång om dagen måste ju räcka??
Och inte är det så rofyllt som det ser ut i denna
instruktionsfilm heller!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0