Nu blir det TV!

Sådär, nu har lillskruttan också gått och lagt sig. Junior var så hängig att han somnade på soffan. Det är värre med Pluppan, hon har ju fått sova länge på mornarna nu när hon varit hemma och imorgon är det skoldags för henne igen. Hon har som sagt lagt sig men det innebär ju inte att hon somnat än! Hon låg och höll på med sina bokmärken nyss, då jag var upp och tittade till henne!
Fast nu ska jag ju kolla på  Private Practice och inte sitta inloggad på bloggen!!

Natti natti!

(Mår lite bättre igen... nu när jag fått "säga" mitt. Fast jag vet att jag verkligen borde säga det oxå!!)

Kram allihopa! 

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0