Revisorn, ja, det är jag det!

Sitter och fördriver tiden liten fram till tre, då mina kära styrelsekollegor kommer. Vi är revisorer i styrelsen (i samfälligheten där vi bor). Vi ska gå igenom bokföringen. Kolla så att alla siffror är på plats, på rätt konton och så.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Hihi ja det har blivit jättebra och bätter blir det när vi fått upp allt som ska upp.
Ha en bra kväll, Kram

Skrivet av: Tina

Usch, det lät TRÅKIGT!! =)

2008-03-09 @ 20:04:31
Skrivet av: Mia

Äh, så tråkigt är det ju inte. Vi hann till och med snacka lite skit, Mattias och jag!

2008-03-09 @ 21:31:46
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0