Skitgrejer!

Fan vad irriterande! Tvättmaskinen vill inte gå igång. Proppen är lite löst i alla fall. Men shit, vad shit det var där!! Nä, det får bli en rust av tvättstugan. Bort med skiten och in med nytt och fräscht! Riva ut allt! Och då menar jag allt! Lägga klinkers på golvet, in med nya fräscha rör, både till vatten och avlopp, kakel på väggarna, ny tvättbänk och så en ny tvättpelare på det! Har sett en så grymt  snygg tvättmaskin...

image147 Dessvärre har de än så länge ingen matchande tumlare.... De har en silverfärgad dock. Den kanske kan passa?
En helvit tvättstuga med svarta detaljer vore väl snyggt?! Ja, men nu blev jag på bättre humör. Då jag fick sitta och drömma mig bort till en fiiiiin tvättstuga. Kanske man kan fixa till så att man får in ett strykbord där inne också? Eller bara lite bättre utrymme för att hänga tvätten? Som det är nu måste vi ju hänga tvätten på en golvställning, som från början fick stå i vardagsrummet. Men sedan vi gjorde om där så flyttade ställningen upp i badrummet ,där den borde stått från början, men det är så trångt där...

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0