Städdag

Japp! Idag har det städats minsann! Även om det bara varit det värsta som har blivit gjort så är det mycket trevligare här nu än tidigare i veckan. Det har ju sett ut som om en bomb slagit ner eller nåt! Jag fattar inte hur det kan bli så stökigt och ostädat på en gång! Det kan inte varit mitt stök iaf, för jag har ju knappt varit hemma. När jag väl har varit hemma så har jag ju bara lagat mat (efter att fått röjt fram en diskbänk först!) och sedan däckat på soffan! Nu är det undanplockat på borden i vardagsrummet och köksbordet syns någorlunda under alla pappershögar och annat skit, dammråttorna har rymt hemifrån, eller så flyttade de bara upp till övervåningen! skulle kanske behöva ta en svängom med moppen oxå, men just nu orkar jag inte. Har lovat kidsen att vi ska åka och köpa lite gotta sedan, när jag är klar här, med bloggandet. :-) Jag kanske skulle masa mig ut i tvättstugan och kolla om det är ledigt där, så jag blir av med all tvätt?! Ja, vi får se... ska kolla hur mycket tvätt det faktiskt ligger inne i våran egen tvättstuga först. Det kanske inte är så mycket som det verkar vid en första anblick?

Nä, nu åker vi och köper godis!! Orkar inte höra tjatet längre!! *hehehe* (För jag själv är ju inget sugen på godis?!!) 


Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Jag vill också ha GODIS..!!!! =)

2008-03-08 @ 22:01:09

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0