Superpinglan är hemma nu ;-)

Toppenhumöret tycks hålla i sig. Nu är jag visserligen lite trött, men fortfarande på gott humör. Och jag är så nöjd med mig själv, för jag har (tillsammans med maken) kommit på f*n det ska vara i bokslutet för att få det rätt med "årets vinst/förlust" till "eget kapital". Jag borde ju egentligen kunna det utan att behöva klura så hemskt som jag gjort nu. Men håller man inte bokföringen aktiv i huvudet så glömmer man tyvärr bort, även om jag kan själva principen, så försvinner detaljerna. Sedan gör ju inte maken det lättare heller då han kommer med sina förslag på hur det kanske ska vara, han som inte kan bokföring alls, mitt i när jag kommit på något "avgörande". Då tappar jag bort mig och får börja om från början. Men nu är det rätt och riktigt och alla siffror står på rätt plats (hoppas och tror jag iaf). Nu så här i efterhand tror jag att vi gjorde rätt från allra första början, bara det att han skulle krångla till det med saldobalanslistan.....

Skulle ju ha varit på telefonistmöte idag var det tänkt. Men eftersom jag inte visste det i tid (fick reda på det idag!) så hann jag inte riktigt med det. Kanske hade jag hunnit om inte vi fastnat i bokföringen... Kände att bokföringen fick gå före nu, så det blir klart någongång, så vi kan göra bokslut för 2007. Antar att det är ungefär lika på alla telefonistmöten - det blir mest en massa prat om allt och ingenting och ingen säger nåt superviktigt! Ja, Tina får ge mig en update senare! Hmm... förs det protokoll på dessa möten? Kan man läsa föregående mötens protokoll tro?

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Ha ha ha.. Du har så rätt.. Det sägs lika och ingenting händer.. =)
Och protokoll??? Nja, Anette sitter och skriver ner lite i alla fall, och kluddar ner lite fyrkanter och stjärnor..

Kram..

2008-03-11 @ 19:50:49
Skrivet av: Mia

Misstänkte ju det då! :-)


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0