Tänkte inte på det....

Skulle ha bloggat en massa från jobbet idag tänkte jag. Men det hinner jag inte med riktigt. Det ringer för fulla muggar. Tänkte ju inte på att det är en löningshelg. Hur kunde jag glömma det? Inte är det de roligaste att jobba med heller......  Och folk är ju sååååå f'cking full och dryg! Jag vill bara hem nu!! Och nu stänger krogarna. Fick precis höra att det saknas 13-14 bilar dessutom! Låter det som en hit??? Näe. Men nu är det bara drygt 1½ timme kvar! Fy f*n vad skönt.
Och inte var det jag som svarade när
godbiten ringde heller! Hon var visst riktigt på G! ;-D Nattinatti på dig!

Nu ska jag väl ta och svara lite igen kanske. (Eller varför ska jag göra det när ingen annan gör det??)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Sandra

trivs du på jobbet få faster?

Skrivet av: Tina

Jag tror du saknade mig!? =)

2008-03-04 @ 08:24:44

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0