Trötta barn?

Näää, kanske inte så trötta med tanke på vad klockan är! Adam är fortfarande vaken, men ser lite avslagen ut i soffan där han sitter och kollar på TV. Alex, ja, henne har jag skickat i säng nyligt, då hon hade slocknat i soffan. Förhoppningsvis betyder detta att de sover liiiiiiiiiite längre imorgonbitti! De får jättegärna sova till niodraget! Men det blir väl som vanligt, de vaknar och vill ha upp en redan vid sjutiden! Ååhh, vad inte är sugen på det nu! Jag vill bara sova, sova, sova!! Jag vill föresten ha en ny säng! Jag MÅSTE ha en ny säng! Våran är bara för kass nu! Resårbottnarna har helt klart gjort sitt efter nittonårig tjänst! Jag har ont i ryggen mest varje morgon jag vaknar... nacken krånglar och huvudet bankar till följd av den övriga värken. Allt beror kanske inte på sängen, men det skulle nog helt klart hjälpa lite om vi köpte bättre madrasser! Sedan skulle jag säkert bli ännu bättre om jag gjorde som min kiropraktor tjatar om, att börja träna! Och framförallt stretcha är något han tjatar på mig om... Stretcha ut stjärtmusklerna! Aaamen hallå?! Hur lätt är det då jag är lite för rörlig just där? Alltså, jag känner ju inte att det "drar" då jag för en gångs skull verkligen gör mina övningar! Jag kan ju för fasen vrida och vända på benen runt mig och det drar ändå inte i rumpan så som det ska! Det är ju bara så sjukt! Fast det kanske hjälper ändå? Det kanske inte måste kännas? Har inte tänkt på det.....

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0