Vardagen är tillbaka

Japp, nu kör vi så det ryker! Jag var jätteduktig som klev upp halvåtta imorse, med tanke på att jag surrade med Tina på MSN fram till tvåtiden!! Jag måste ju bara vända tillbaka dygnet nu om jag ska orka prestera mitt bästa på nya jobbet. Jag har lite att göra idag också. Ska ringa AF bland annat! Vilken känsla att få tala om att jag inte längre behöver deras tjänster ( som om de hjälpt mig så mycket...??....). Sedan måste jag kolla tvättmaskinen... den bara stannar hela tiden. Tror att det är dags att rensa avloppsröret igen. Det geggar igen ganska fort har jag märkt.  Imorgon blir det nog DjungleCity med kidsen igen. Grannen frågade imorse om vi var intresserade. Och så ska jag ju hinna åka ner till Alstom... hmmm... när ska jag göra det då? Äh, jag hinner kanske göra det med imorgon. För på torsdag tänkte vi ju åka och bada! Eller så åker maken och Pluppan och badar så åker jag till Alstom..... Junior får gå på dagis i sånt fall. Han får åka och bada en annan dag.... Ja, det löser sig nog. Måste väl kolla med maken först om det går bra, så som jag planerat. Jag brukar ju vara duktig på att planera en massa och så funkar det inte i alla fall....

Idag kommer min stora
tjej hem igen! Det känns som det var evigheter sedan hon var hemma! Det ska bli skönt att se henne, även om jag kanske inte är hemma just när hon kommer, eftersom jag ska iväg och jobba lite idag.

Nu vill tjejerna låna datorn lite.... de lär väl få det då.... ;-D

Bloggar kanske från jobbet sedan. Bye, bye!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0