Gammal vän funnen!

Jäklar vad skoj! Jag har fått kontakt med en gammal klasskompis sedan låg- och mellanstadiet!! Vi umgicks ganska mycket i femman o sexan om jag inte minns helt fel. I alla fall i sexan, innan jag flyttade hit. Vi fann varann genom StayFriends. Hur coolt som helst! Jag har precis pratat med henne i telefonen dessutom. Hon och henns "huliganer" som hon kallade dom (ja, barnen alltså) kommer kanske hit om ett par veckor! Det vore bara såååå kul! Jag är så grymt nyfiken på om hon är sig lik....

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Sandra

Vad roligt faster! (: Från Stockholm då eller?
Som du ser har jag en ny blogg.

Kramar

Skrivet av: Anonym

Joop! Från låg- o mellanstadiet! ;-)

2008-05-20 @ 21:41:46
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0