Gör de andra brudarna sällskap

Vaddå undrar ni nu?! Jo, jag har köpt en ny bil!!!! Så Karin o Tina, får jag vara med i biltvättargänget nu?? *fniss* En SAAB 9-3 Aero bidde det. Supernice med en lite modernare bil. Fast jag gillar ändå våran Volvo V70 med.

Nu är det bäst jag skyndar mig! Ska iväg ner på stan och sedan iväg på tjejfest lite senare ikväll!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Fan va nice!! =) De klart du får vara med om din nya bil är RÖD såklart!! *hihi* eller du kan få vara med ändå.. =)

Kram

Skrivet av: Carina

Kolla in min blogg! Jag har utmanat dig Mia

Kram
/Carina

2008-05-27 @ 11:36:14
URL: http://stamparina.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0