Helsingforsresan 2008-04-25

De enda bilder jag har från Helsingforsresan:

 Mina bröder närmast kameran, i bakgrunden syns Nonne, syrrans "kille" Bakom eller brevid rättare sagt sitter min syster gömd tillsammans med deras käre far!

 Bror Tomas, syster Jane och "pappa" Bernt

Vi hade jättetrevligt under våra 36 timmar ihop. Lite gnabb var det väl, men det hör till. Det var i alla fall kul att träffa alla syskon med respektive. Det är ju inte så ofta vi ses tyvärr. Det borde verkligen bli ändring på det! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Ni ser ut att ha haft underbart väder i alla fall!! Vill åxå åka BÅT..

Skrivet av: Sandra

Haha kolla pappas bakhuvud!

Han ser helt platt ut :D

2008-10-30 @ 18:24:24
URL: http://sandrina.webblogg.se/

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0