Trött, trött, trött

Hej å hå vad tiden går fort! Jag hinner ju inte med något alls längre känns det som. Fast det gör jag ju. Bara det att vissa saker blir lite åsidosatta. Som mitt bloggande t.ex. Jag hinner inte riktigt med. Eller jag hinner, men jag orkar bara inte sitta vid datorn så mycket efter låååååååånga dagar framför datorn på jobbet. Denna vecka är extra jobbig, igen, då jag har Annika från Växjö på besök hos mig, för att lära mig ännu lite mer om mitt nya jobb! Det är jättekul, men ack så jobbigt. Det snurrar runt en massa siffror i huvet på en och jag ser ordernummer hit och inköpsanmodan dit......beställningsnummer här och ZWBS där.....

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Ett beställningsnummer verkar sitta i alla fall.. =) *hihi*
Skönt och höra att du lever..

Vill också lära mig något nytt..

Kramar..

Skrivet av: Mia

Ha, ha, ha.... Ja, det är lite rörigt i början, men det kommer att lugna sig. Åtminstone så pass att du inte drömmer ZWBS om nätterna. *s*
Det kommer att bli så bra så....
Kram och hälsa Annika

2008-05-07 @ 15:35:23
URL: http://miiiaaas.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0