Nu är det seeegt

Internet på tåg - ja, det är ju superbra. Men nu är det lite segt. Alla buissnessmän sitter uppkopplade och samtalar i sina, vid örat fastklistrade, mobiler! Ja, ni som inte suttit i 1:a klass på tåget skulle nog få en smärre chock av synen här. ;-) Det är kul att som "vanlig dödlig" sitta och kolla vad "gubbarna" egentligen har för sig på sina tågresor...
För det är faktiskt mest gubbar i 1:a klass. Iaf här och nu. Några äldre damer finns med i vagnen med. Men det är mest män och de flesta i kostym och slirre!

Ja, det är inte bara internet som är seeegt. Även lilla jag börjar bli seg nu. Nu är det dock bara en timme kvar av dagens tågande. Jag börjar bli hungrig också! Orkar inte masa mig iväg till bistron heller.... Ska kanske kolla om det finns någon frukt kvar vid kaffet....

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0