Tjingeling!

Hahaha, nu är jag här igen! Men det blir väl som vanligt, att det dröjer till nästa gång.

Men vad har hänt sedan sist då tro.... Tja... det är nog inte så mycket. Jag har fått "fast jobb", det är ju lite skoj. Sedan har jag varit till min favvofrisör, så jag är nyfriserad! Även det är ju lite skoj! :-)

Men hur kunde jag missa att tala om det först av allt; min äldstaste gullunge har ju flyttat hemifrån! Det är inte fullt lika skoj! Fast det är spännande.
Nu har jag bara två kvar i boet! Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för ungdomarna! De måste ju få prova sina vingar. Funkar de inte får de väl komma hem igen bara. Det är inte hela världen. Det är bara att hoppas att de inser i tid om ekonomin håller på att braka för dom!

Och så har ju mina barn fått sig en liten tremänning! Jag tror att han skulle heta Oliver, eller vad var det nu? Hmmm... minnet är inte det bästa. Sorry Fredrik och Marlene! Men ett jättestort GRATTIS till er!!

På tisdag är det dags för en arbetsrelaterad resa till Växjö igen! Åker tisdagmorgon och är inte hemma förrän sent på torsdagkväll. Men det ska bli skoj att få träffa "brudarna" igen! På tisdagskvällen blir det lite sminkparty på hotellet - Lotta visar vad hon håller på med på fritiden! ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Grattis till "fasta tjänsten".. =) Kul och höra och se att din blogg börja leva upp igen!!



Ha så kul i Växsjö..



Kram kram


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0