Tuffi tuff tuff

Sitter på tåget på väg till Växjö......

Vaknade imorse av att jobbtelefonen ringde. Sprang ner och kollade vem det var. Det var Lotta. Ringde upp henne och hörde vad hon ville. Hon hade missat tåget från S-vall!! Så nu sitter jag själv... Tur jag tog datorn med mig. Lotta sitter på ett senare tåg. Har precis pratat med henne så jag vet att hon kom iväg.

Nästan 6 timmar för sig själv - tråkigt. Allrahelst då man sett fram emot att få sällskap hela vägen. Men då fick jag ju lite tid för mitt och andras bloggande ett tag i alla fall! :-)

Nu ska jag läsa lite bloggar, kanske bloggar lite till senare. Men det blir nog efter tågbytet i Sthlm.

Kram!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0